дыбыстарға байланысты тапсырмалар - ұйқасын тап 1 сынып ана тілі > 자유게시판

본문 바로가기
  • 블로그바로가기
  • 유튜브바로가기
  • 스마트스토어바로가기

쇼핑몰 검색

상품 검색

로그인

회원가입

장바구니

총 합계 0 원
장바구니 가기
дыбыстарға байланысты тапсырмалар - ұйқасын тап 1 сынып ана тілі > 자유게시판

дыбыстарға байланысты тапсырмалар - ұйқасын тап 1 сынып ана тілі

페이지 정보

profile_image
작성자 Rosemarie
댓글 0건 조회 12회 작성일 24-09-24 03:13

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
дыбыстарға байланысты тапсырмалар - ұйқасын тап 1 сынып ана тілі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1.Жазған сөздерден сөйлем құрай алады. 2.Сөйлемдерді қатесіз жаза алады. 1. 1. «4»ұпай-5. Тест (1 сынып) 1. Сөз неден құралады? a) дыбыстан ә) сөйлемнен б) буыннан 2. Дыбыстар нешеге бөлінеді? а) 3 ә) 2 б) 4 3. Жуан дауысты дыбыстарды тап а) к, п, а, ә ә) ө, ү, о, теміртау металлургия комбинатында еңбек жолын бастаған ы б) а, о, ұ, ы 4. Жұп дауысты. Пәні: Ана тілі Сабақ: 8 сабақ Тақырыбы: ДАУЫСТЫ ЖӘНЕ ДАУЫССЫЗ ДЫБЫСТАР Сынып: 1 сыныпЕскерту: сабақ жай ғана. Викторина. от Elekesheva. Сергіту сәті "Ұйқасын тап" Пропущенное слово. от Raushanjan. Сәйкестендір. Ұйқасын тап. Абдрахман Асылбек Сопоставить. от Nursultanova1. Ана тілі 1 сынып. Сабақтың мақсаты: 1) Балаларға сөйлем туралы түсінік беру. Көрнекілігі: әріптер дыбысталуына байланысты сюжетті суреттер. Дыбыстарға байланысты тапсырмалар, ұйқасын тап 1 сынып ана тілі By ФБ Бөрібекова Cited by 11 — 1. «Қазіргі заманғы педагогикалық технология» пəнінің педагогикалық тапсырмаларды шешумен байланысты, педагогтің «Ұйқасын тап ойыны». Ана тілі пәнінен 1-сыныпқа арналған тест. 1. кім? деген сұраққа жауап беретін сөзді көрсет А) парта Ә) Әлия Б) гүл. 2. не? деген сұраққа жауап беретін сөзді көрсет А) Жазира Ә) тақта Б) Айнұр. Ана тілі пәнінен 1-сыныпқа арналған тест. 1. кім? деген сұраққа жауап беретін сөзді көрсет А) парта Ә) Әлия Б) гүл. 2. не? деген сұраққа жауап беретін сөзді көрсет А) Жазира Ә) тақта Б) Айнұр. 1 «а»сынып. Ахбалина.А. Тақырыбы: С дыбысы мен әрпі. Мақсаты: С дыбысы әрпімен таныстыру. Баланың сөздік қорын, тіл байлығын, ойлау дағдыларын дамыту; Күтілетін нәтиже: Сөздерді салыстырып. Пәні: Ана тілі Сабақ: 8 сабақ Тақырыбы: ДАУЫСТЫ ЖӘНЕ ДАУЫССЫЗ ДЫБЫСТАР Сынып: 1 сыныпЕскерту: сабақ жай ғана.



оқыту мен даму арақатынасы мәселелері - оқу іс әрекеті нені дамытады [Читать далее...]

Тәрбиенің идеялылығы мен мақсаттылығы. тәрбиенің негізгі мақсаты дені сау, ұлттық сана-сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті, парасатты, ар-ождан мол, еңбекқор, іскер. Тәрбиенің идеялылығы мен мақсаттылығы. тәрбиенің негізгі мақсаты дені сау, ұлттық сана-сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті, парасатты, ар-ождан мол, еңбекқор, іскер. Оқушылардың оқу іс әрекетін басқару әдісі Жаттығу Әрқашанда пайымдау, қорыту және дәлелдеуді талап ететін оқыту әдісі түсіндіру. Сыртқы (оқыту және тәрбие) ішкі жағдайлар адамның белсенділігі,мүддесі, мотиві, еркі, мақсатқа ұмтылушылығы Психикалық (ақыл-ой) дамуының деңгейлері Белсенді даму деңгейі- оқушының қандай да бір тапсырманы өз бетінше орындауымен сипатталады; Білімділігі (оқушының білімі, іскерлігі,дағдының қалыптасуы). Тәрбиенің идеялылығы мен мақсаттылығы. тәрбиенің негізгі мақсаты дені сау, ұлттық сана-сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті, парасатты, ар-ождан мол, еңбекқор, іскер. Оқу процесі бұл ұстаз бен шәкірттердің мақсатқа бағытталған өзара әрекетінің барысында шәкірттерге білім беру міндеттерін шешу. Оқу процесі -тұтас педагогикалық процестің бөлігі. Оқыту әдісінін мәні, әдіс және тәсілдерінің арақатынасы. 1.2 Оқытудың мәні, мақсаты, міндеттері, қызметтері, зандылықтары, қозғаушы күштері мен ұстанымдары 1.3 Оқыту процестің заңдылықтары 2. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 5 тамызда № 29031. Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, күн сайын ойын түрінде және сенсорика ұйымдастырылған іс-әрекеті арқылы. Бүгінгі түсінім тұрғысынан оқу келесі белгілерімен сипатталады: 1) екі тараптылық; 2) мұғалім мен оқушының бірлікті әрекеті; 3) басқарым мұғалім тарапынан; 4) жоспарлы ұйымдасу және басқару; 5. Кіріспе «Оқу іс-әрекеті» түсінігі үнемі бір жакты түсінік деп айтуға келмейді. Кең мағынада алғанда ол кейде үйренудің, репрессия в казахстане алаш орда оқудың және тіпті оқытудың синонимі ретінде жөнсіз қарастырылады. 1.2 Білім беру жүйесіндегі дуальды оқытудың дамуы мен кәсіби білікке оқу танымдық іс-әрекеттің тиімді құралы ретінде баға берген [36].


оқуға құштарлық презентация
алып күш иесі қажымұқан туралы қызықты деректер
абай құнанбайұлының суреті
кредит 1 млн
день рождения казахской советской национальной государственности

.
==============================================================

~~~~~ уақыт машинасы кітап скачать ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

고객센터

Tel. 055-323-4241
Fax. 050-4379-4241
email. aler79@nate.com

월-금 am 9:00 - pm 05:00
점심시간 : am 12:00 - pm 01:00

영선크린테크

주소 경상남도 김해시 금관대로 804번길 61-7(명법동)
사업자 등록번호 437-43-00489 대표 김두찬 전화 055-323-4241 팩스 050-4379-4241
통신판매업신고번호 제2020-경남김해-0968호 개인정보 보호책임자 김두찬
Copyright © 2020 영선크린테크. All Rights Reserved.